3 תשובות
אני אישית שונאת את המשטרה שיש בארץ כולם פשועים יותר גדולים מאלה שהם ''תופסים'' בקושי,
אני לא ישמח מהנזק העצום הזה או משהו כי אני לא אומרת שמגיע להם למות או להיפגע או להיפצע בכלל, אבל בלי קשר אני שונאת את המשטרה פה.
אני חושבת שלאותו ילד אין כבוד לאנשים שמשרתים את המדינה וגם מסכנים את חייהם כל יום זה רק מראה עד כמה הנוער של היום מטוממטם ולא בוגר בשיט וכמה שעברנו הם לא מבינים כלום. הם לא יכולים להאשים את המשטרה על זה שהם עושים את העבודה שלהם כמו שצריך
גם אני לא אוהבת את המשטרה אבל בלעדיהם היה פה בלאגן.