8 תשובות
זה כיף אל תדאגי, מכירים חברים חדשים ומתגבשים
אני סיימתי השנה כיתה ז לא קשה בכלל הכל חדש תיכון חדש חברים חדשים והכל חדש
במהלך החטיבה השתנתי נורא מכיתה ו', נהייתי בן אדם אחר לגמרי ובכיתה ז' הכרתי כמה מהחברים הכי טובים שלי עכשיו.
לא לאב דווקא חבר חדש, אם יש כיתה שממש משתנים בה ומתבגרים לפי מה שאני זוכרת זה כיתה ח'
בינתיים את עוד ילדה, תנצלי את הילדות וכן, את תכירי חברות חדשות. בהצלחה בחטיבה ❤
בינתיים את עוד ילדה, תנצלי את הילדות וכן, את תכירי חברות חדשות. בהצלחה בחטיבה ❤
עלק חבר חדש
אולי תשתני..
אולי תשתני..
כיתה ז - זה התחלה חדשה, חברות \ידידים חדשים - לא בטוח שחבר (בן זוג ) וגם אם כן הקשרים בגיל כזה לא רציניים. וכן כיתה ז', בגלל שזה כילו התחלה חדשה ואת מתחילה הכל מחדש את משתנה ( לטובה או לרעה ) ושונה ממה שהיית ביסודי. גם אצל אחרים, אנשים יסתכלו אלייך שונה משהסתכלו אלייך ביסודי.
שואל השאלה:
ומה עם התנהגות בקשר להורים!
המון בנות ניהות פרחות, ומתנהגות להורים שלהם זבל!
אני לא רוצה להיות פרחה!
ומה עם התנהגות בקשר להורים!
המון בנות ניהות פרחות, ומתנהגות להורים שלהם זבל!
אני לא רוצה להיות פרחה!
כודם כל את צריכזה לדעת שאת עכשיו נערה שרק הולכת ומיתבגר גם אני עכשיו בגיל הזה דבר 1 תהיה מודאת לעצמך ולמעשים שלך 2 את חייבת אבל חייבת להפגין ביטחון עצמי לא משנה מה 3 תאמיני לי זה די כיף לצאת מהשיגרה להכיר אנישים חדשים סביבה חשדשה הכל חתד זה כיף אין לך מה לדאוג 4 אה והכי חשוב על תהיה מושפעת מלחץ חברתי על תיגררי אחרי כולם
באותו הנושא: