6 תשובות
הייתי בסאמר לאב של קוקה קולה. היה כל כך נדיר!
סופרלנד, לונה פארק, כותל, ים, בריכה, קניונים, טד 2. ועודועודועוד.
עוד כמה ימים חול ;)
סופרלנד, לונה פארק, כותל, ים, בריכה, קניונים, טד 2. ועודועודועוד.
עוד כמה ימים חול ;)
אנונימית
סרטים, צ'כיה, סיבובי קניות, ימי הולדת, גלידה, סיבוב בעיר, בריכה, תנועות נוער, חברים, התנדבות בבית חולים...
הייתי בסאמר לאב מחזור 5 הכי שווה
הספקתי לחתום על סירוב אשפוז בתחילת החופש, מאז תקוע כמעט כל יום כל היום מול המחשב.
היית 3 ימים בצימר וזהו.
החופש הכי גרוע ever
היית 3 ימים בצימר וזהו.
החופש הכי גרוע ever
סאמר סקול
השתחררתי מצה"ל לפני שבוע:d
באותו הנושא: