4 תשובות
גניבה לכי תחזירי, אני משתמש במטענים של 30-50 ש"ח לכל היותר
לא מבין למה להוציא ככ הרבה כסף מבלי לברר לפני
מבחינת הראש זה פחות או יותר המחיר הכבל קצת יקר יחסית למחירים בארץ
באופן עקרוני המחיר ביחס ישראל סביר. ב- ebay היה אפשר למצוא בפחות אם כי אחריות אין ובמטענים לטעמי אחריות מאוד חשובה.
באותו הנושא: