התחברות
הרשמה
אם יש מישהו שהוא כזה חסר שיווי משקל ועושה הרבה בושות לעצמו (המפטי דמפטי כזה) אז איך קוראים לו?
4 באוגוסט 2015, 15:04
שיווי משקל
2 תשובות
קלמזי..?
א
אנונימי/ת.
המפטי דמפטי (?)
אנונימית
באותו הנושא:
פעם הייתי אוהבת לעצור את הנשימה שלי וללחוץ ואז הפרצוף שלי נהיה אדום והתחלתי להרגיש סחרחורת ואיבדתי שיווי משקל,
הייתי בקטע עם מישהו פתאום גיליתי שהוא נוצרי מה אני עושה?
יש פה מישהו מאוד מטריד נראה לי שהוא פדופיל מטרידן מה עושים?!
איך לעשות לאנץ' אם אין לי שיווי משקל?
האם עגיל הליקס פוגע בשיווי משקל, אם כן, מדוע?
שיווי משקל ברכיבה על אופנוע - בשביל לרכוב על אופנוע צריך שיווי משקל כמו באופניים? צריך לדעת לרכוב על אופניים?
תגידו.. לדעתכם אם אני רוצה לעשות רישיון לאופנוע אבל מתבייש לנסוע עליו, כי אין לי שיווי משקל (המשך בפירוט)
בנות הייתן יוצאות עם בן שהוא גבוה ורזה גובה מטר 70 ומשקל 45
לרכב בקורקינט זה מחטב משהו? כי שאתה רוכב אתה שומר על שיווי משקל וזה גם קצת מעייף אחרי הרבה זמן
דרך בה האדם מפר את שיווי המשקל האקולוגי?
תוכלו לתת לי דוגמאות לחוסר שיווין שיש בחברה?