6 תשובות
שואל השאלה:
אבל למה? אני כל כך משקיע ומקבל בום אחד לפנים
אבל למה? אני כל כך משקיע ומקבל בום אחד לפנים
ככה זה, אבל לא תמיד.
זה סימן שאתה צריך להשקיע יותר ואם גם אחרי זה אתה מרגיש ככה סימן שאתה צריך לוותר כי זה לא משהו ששווה להתאמץ עבורו...
כי אם הם היו קלים, זה לא היה מעניין לחיות אותם:)
אם לא היה לך קשה, לא הייתה יודע להעריך את הקל..
כי ככה זה החיים.
באותו הנושא: