התחברות הרשמה

בנים למי אתם דומים לאמא או לאבא?

15 באוגוסט 2015, 15:09
אמאאבא    
4 תשובות
אמא וטוב שכך חחח
אנונימי
שואל השאלה:
במראה
אנונימי
לאבא^_^
פ
פה כשמשעמם.
במראה לאבא וגם באופי
ס
סופרוומן!
באותו הנושא:
הייתם מעדיפים לחיות עם אמא ואבא או אמא ואמא/אבא ואבא?
למי אתם דומים לאבא או לאמא שלכם?
זה נכון שלרוב הבנות קשורות יותר לאבא והבנים לאמא?
למי אתם יותר קשורים לאבא או לאמא? למה?
אמא שלי יהודייה אבל אבא שלי ערבי מוסלמי, אני די לא יודעת מה אני, תעזרו לי, אני ממש לא דומה לערבים, עיניים ירוקות, לבן, שיער שטני, להיות חצי חצי?
אני לא דומה לאבא שלי וגם לא לאמא שלי.. מה לעשות?
איך לספר לאמא (מעדיף שלא לאבא) שאני בי?
למה בדרכ הבנות נקשרות לאבא והבנים לאמא?
למה הבנות בדרך כלל נקשרות לאבא? והבנים לאמא
פ*ק נו אני נעשת דומה לאמא שלי אני בוכה פה
לקחתם פעם לאמא או לאבא כסף מהארנק בלי רשות?