3 תשובות
אל תחושי מעל כולם והכל יהיה בסדר:)
שואל השאלה:
אז זהו שלא עשיתי את זה, ולא כל כך הבנתי אותם איך בדיוק הפכתי לכזאת. בגלל זה אני שואלת מה זה סנובית בעיניכם
אז זהו שלא עשיתי את זה, ולא כל כך הבנתי אותם איך בדיוק הפכתי לכזאת. בגלל זה אני שואלת מה זה סנובית בעיניכם
אנונימית
בישבילי סנובית היא כמו פריחה.. כזאת שאוהבת להשפיל ולומר כמה היא יפה ולהשוויץ בדברים ה"מהממים" שיש לה ושהיא הכי טובה וזה
תיהי עצמך ואל תקשיבי לאף אחד! רק אל תפגעי באף אחד (במקרה אם את עושה את זה חחח) שימי פס ותתגאי במי שאת.
תיהי עצמך ואל תקשיבי לאף אחד! רק אל תפגעי באף אחד (במקרה אם את עושה את זה חחח) שימי פס ותתגאי במי שאת.
באותו הנושא: