2 תשובות
אם את בדיאטה, יש את הכוסות מדידה האלה של האפייה (חצי כןס, כוס, שליש, וכו.) והכי מומלץ למלא את הכוס באורז וזה המנת פחמימה.
מה זה 2 צלחות? תגידי בגרמים קצת קשה לנחש מה זה 2 צלחות שאת מתכוונת אליהם