7 תשובות
לא פאדיחה תלכי איך שנוח לך פשוט אני חושבת שזה יותר יפה שהשרוכים בפנים
אני לפעמים קושרת ולפעמים מכניסה
זה יותר יפה לדעתי
לא פאדיחה בכלל, גם אני עושה את זה.
ממש לא מי מסתכל על זה גם חח
ממש לא פדיחה
אני גם עושה את זה לפעמים... זה שטויות ולא כזה מסתכלים על השרוכים לפי דעתי