7 תשובות
נו ברור
את לא היחידה אחותי.
גם אני חושבת... אני לא אראה אותה יותר (אושר גדדול!)
את לא היחידה...
שואל השאלה:
במובן שנאה ובאלי שתמות
במובן שנאה ובאלי שתמות
אנונימי
נו עוד מעט חוזרים ללמוד ואת זוכרת את כל הדברים הרעים שהיא עשתה לך
חושבת עליה באיזה מובן? אבל לחשוב זה בסדר. גם אני חושבת על הרבה אנשים שאני שונאת/אוהבת
באותו הנושא: