4 תשובות
בכלל לא דומים
מהכירותי עם אמריקאים - כן, מאוד
במנטליות אולי מהבחינה שגם האמריקאים המון פעמים מתלהמים וחסרי סבלנות וגם חצופים.
מבחינת מראה יש דימיון... כי יש שם המון חומים יחד עם לבנים כמו בארץ, רק שכאן הם נקראים מזרחים ואשכנזים.
מבחינת מראה יש דימיון... כי יש שם המון חומים יחד עם לבנים כמו בארץ, רק שכאן הם נקראים מזרחים ואשכנזים.
אנונימית
בכלל לא