4 תשובות
היא סתם מבקשת ממך להזיז קצת ידיים ורגליים ועוד כמה דברים שלוקחים 3 דק', לא משהו רציני.
קודם כל לא צריך להתפשט לגמרי, אלא להישאר עם חזייה ותחתונים. האחות אומרת לך להתכופף ובעצם בודקת אם יש לך עקמת בגב.
שואל השאלה:
זה לא עונה לי, אני יודעת שאנחנו צריכות להתפשט
אבל בשביל מה? אילו בדקות?
זה לא עונה לי, אני יודעת שאנחנו צריכות להתפשט
אבל בשביל מה? אילו בדקות?
אנונימית
בנות צריכות להוריד רק חולצה, אפשר להישאר אפילו בשורט
בנים צריכים להתפשט לגמרי
בנים צריכים להתפשט לגמרי