4 תשובות
היא סתם מבקשת ממך להזיז קצת ידיים ורגליים ועוד כמה דברים שלוקחים 3 דק', לא משהו רציני.
קודם כל לא צריך להתפשט לגמרי, אלא להישאר עם חזייה ותחתונים. האחות אומרת לך להתכופף ובעצם בודקת אם יש לך עקמת בגב.
שואל השאלה:
זה לא עונה לי, אני יודעת שאנחנו צריכות להתפשט
אבל בשביל מה? אילו בדקות?
אנונימית
בנות צריכות להוריד רק חולצה, אפשר להישאר אפילו בשורט
בנים צריכים להתפשט לגמרי