3 תשובות
כן, כשעושים השתק יש אפשרות הצג הודעות או משהו כזה, אז תלחצי על זה לבטל את זה
זה מראה את הסימן של ההתראות ליד אבל זה משתיק את הצלצולים שיש כל פעם, אבל כשהשתקת היה אפשרות שלא יראו התראות... תדעי לפעם הבאה
שואל השאלה:
לא היתה לי אפשרות אבל לפני זה השתקתי מלא קבוצות וזה לא מראה לי הודעות מעל הסימן של הוואצפ
באותו הנושא: