6 תשובות
זה כיף לחזור רק בגלל חברים וההפסקות:)
אנונימית
זה לא בית ספר זה בית כלא! ואני לא שמחה להפך אני עצובה:, (
כן
אנונימית
ממש אבל ממש לא.