5 תשובות
אם הגוף מקבל את אבות המזון שנצרך לו אין שום בעיה
זו ברור שזו שאלה שנועדה לגרום לחסרי בטחון להרגיש יותר טוב. יש רזים בתת משקל שזה מצב לא בריא, ואני לא חושבת שיש מישהו בעולם שחושב שלהיות אנורקס זה בריא. אתה יודע שזה לא תמיד בריא, מין הסתם, למה לשאול? אלו שהם במשקל תקין בם במצב הכי בריא, והם יכולים להיות רזים או קצת שמנמנים וגם באמצע.
עם אתה אוכל כמו שצריך וזה אז אין בעיה:) וזה לא תמיד בריא להיות רזה אבל צריך לאכול כמו שצריך
לא בהכרח.
תלוי כמה רזה יש רזה בריאה ורזה אנורקסית