8 תשובות
אולי בסיביבות ה 3 אלף או 4 אלף נראלי כי אייפון נורא יקר במיוחד שזה אייפון חדש
4 אלף+
3600 - 3800
אנונימי
חחח 3 אלף 5+
אתם הוזים שזה יהיה פחות מ-4
בארב הברית בסביבות 650 דולר, שזה 2500.
אחרי מע"מ וישראל - מנחש שבסביבות 3400-4200 ש"ח
בינתיים אי אפשר לדעת
שואל השאלה:
מה בארצות הבית 650 דולר?!
וואו. המחירים שציינתם כאן ממש זולים לטלפון שרק יצא.
הlg g שלי עלה יותר o-o.
אנונימית