5 תשובות
איכס משפט דוחה!
אם היו אומרים לי את זה הייתי מעיפה לו שתי סטירות ובעיטה.
אנונימית
זה מחרמן זה כיף
לא רק לך. תכלס איזו בחורה שלא רוצה סטוץ, תהיה לעזאזל מעוניינת בבן שמבהיר לה על המשפט הראשון שהוא רוצה להשכיב אותה
אנונימית
איכס אמרו לי את זה פעם אחת יש שיטות נורמליות כמו להגיד היי או מה קורנ