6 תשובות
סיבה מפגרת, יש אפשרות להעביר את השאלה, אז למה למחוק?
אני חושבת שתאכלס הסיבה הזאת מפגרת
אבל נו כללים זה כללים..
פשוט תרשום את אותה שאלה בשאלות וזהו.

יום טוב:)
אני שונאתשונאתשונאת אותם
סתמית,
למאמנים יש אפשרות להחליף משאלה להתייעצות,
העצם העובדה שזה לא קרה רק מראה כמה חלקם לא תורמים.
ממש מעצבן. אפשר להעבער להתייעצות, למה למחוק?!
סיבה מטומטמת ביותר