9 תשובות
כי תמיד יש מישהו שמעריך
שואל השאלה:
לא חושב
לא חושב
אנונימי
אני מעריכה
למה אתה חושב שאף אחד לא מעריך אותך?
אולי משהו בהתנהגות שלך?
אין לך מה להתבאס מזה, אולי זו הדרך שלך להבין שאתה צריך לשנות משהו בהתנהגות שלך.
רחמים עצמיים הם לא מה שיעזור לך כאן, לצערי.
אני מקווה שהכל יהיה בסדר - תאמין בעצמך.
אולי משהו בהתנהגות שלך?
אין לך מה להתבאס מזה, אולי זו הדרך שלך להבין שאתה צריך לשנות משהו בהתנהגות שלך.
רחמים עצמיים הם לא מה שיעזור לך כאן, לצערי.
אני מקווה שהכל יהיה בסדר - תאמין בעצמך.
למה אתה חושב ככה, אני בטוחה שיש אנשים שמעריכים אותך.
זה גם מה שאני שואלת: (
שואל השאלה:
תודה שאתם רוצים לעזור
תודה שאתם רוצים לעזור
אנונימי
מה קרה?
אני מעריכה אותך חיחי
אני מעריכה אותך חיחי
ואם יש בכלל אנשים שכן מעריכים אותך? אולי אתה טועה?
באותו הנושא: