3 תשובות
יכולים להיות הרבה סיבות לזה.
אני חושבת שהסיבה הכי נפוצה זה פשוט כל מיני באגים שיש בגירסא הנוכחית שיש לך בגוגל כרום.
גם לי זה עושה את זה הרבה, אבל כשהורדתי את הדפדפן שלהם עוד פעם בגירסא יותר חדשה זה קרה פחות.
זה גם יכול להיות שקורה בגלל שיש ניתוקים בקישוריות של האינטרנט שלך בדיוק בשבריר שניה הזאת שאת פותחת את הדפדפן.
בנוסף, שמתי לב שלדפדפן של גוגל יש דבר כזה שכשהדף נטען הרבה זמן, הוא כותב לך הודעה כזאת עם הפזל עם הפרצוף x_x שאומר אם את רוצה לחכות עד שהדף יטען או את רוצה שהוא יפסיק את הטעינה ותוכלי לטעון הכל מהתחלה.
זה ספציפית לא מעיד על בעיה בכרום, זה פשוט משהו שעשו מלכתחילה בכרום.

אם זה מציק לך, נסי להסיר את הדפדפן ולהתקין אותו שוב בגירסא יותר חדישה.
אולי זה יפתור את הבעיה כמו שזה פתר לי.
מקווה שעזרתי!
הכי פשוט זה להחליף דפדפן,
לי זה קרה ממש הרבה ואחרי זה כל פעם שפתחתי את גוגל כרום מופיעות עשרות הודעות שמציפות את כל המסך!

אם אתה מבין אנגלית בסיסית אני מציע לך את דפדפן ספארי שמוצע גם למשתמשי הווינדוס סאתר החברה של אפל.
מניסיון, הכי סביר שזה בגלל התוכנה idm.
אפשר לפנות לפרטי.
באותו הנושא: