9 תשובות
רגע מה
למה הן
אוף >:
שואל השאלה:
.
אנונימית
שואל השאלה:
הבנים למי שלא הבין חלק מהם
אנונימית
לא, לי יש רק חולצות וי
מה רע רוב החולצות שני לובש הם וי
שואל השאלה:
זה לא וי כזה קצר שחושף רק תגרון זה וי כזה ארוך כמו מחשוף אבל טיפה פחות (שלא תבינו לא נכון אין לי בעיה אן משהו כזה שיעשן מה שהם רוצים)
אנונימית
גם אצלי, אבל לא כולם.
לא נראה לי שיש בית ספר שלא לובשים בו חולצות וי.-.
חח אצלנו לא