4 תשובות
תנסי לקבוע עם חברים, תצאי קצת החוצה לנשום אוויר ולהירגע
את יכולה ללכת לקניון, תנסי לשמוע מוזיקה שאת אוהבת ומשמחת אותך
תדחיקי את מה שמבאס אותך
את יכולה לראות סרטוני סטנד אפ או משהו-חח זה תמיד מעלה חיוך בחזרה...

מקווה שעזרתי:)
לראות סדרה קומית, אני ממליצה על איש משפחה, תמיד מחזיר לי את המצב רוח.
או שאת יכולה לשמוע מוזיקה, אני ממליצה על רגועה, משהו על פסנתר.
תצאי לבחוץ קצת או עם חברים, תעשי משהו שאת אוהבת
לפתוח חלונות ולהדליק מוזיקה שאת אוהבת. בהצלחה:)