2 תשובות
תעשה להם "אווירון" באוויר, תדגדג, תשחק, פרצופים עובדים נהדר. "קוקו" וכו...
תמיד תתן להם מה שהם רוצים, כל מה שהם מבקשים, וכשהם בוכים תנסה להצחיק ולדגדג או פשוט להאשים מישהו אחר ולצאת חמוד כזה כמו: "מה קרה מה יובל עשה לך ולחבק אותו?" (חח)
וכשהם מרביצים, יורקים שוברים או לא יודעת מה- תגיד: "זהו אני לא חבר שלך יותר, התנהגת לא יפה..!" מקווה שעזרתי ♥
וכשהם מרביצים, יורקים שוברים או לא יודעת מה- תגיד: "זהו אני לא חבר שלך יותר, התנהגת לא יפה..!" מקווה שעזרתי ♥
באותו הנושא: