4 תשובות
תנסי להיפתח לבנים או להיות כל הזמן עם חברות שלך
להתגבר על קראש?
אני מצליחה להתגבר על מישהו רק אחרי שעובר קצת זמן, או שבא מישהו חדש.
למזלך, זה רק "קראש".
פשוט תנסי להתנתק ממנו כמה שיותר, ברשתות החברתיות וביומיום, את תראי שזה יחלוף עם הזמן ויבוא אחד אחר:-)
תחשבי תמיד- אהבה באה והולכת.
אם היא באה, היא תלך ותבוא שוב.

תנסי להעסיק את עצמך ולהכיר חברים חדשים