12 תשובות
לחברה שלי היה חבר שלא אהב את זה. מה הקטע? שישמח שהיא ישנה עם דובי ולא עם חבר של חבר שלה
חחח גם אני לפעמים ישנה עם דובי גדול כזה
אני יושנת עם אימוג'י xd
אני מעדיפה להחליף את הדובי בחבר שלי ^_^
עד כדי כך? אתם לא חברים?^?^?^?
למה שזה יוריד לבן?
ידידים שלי יודעים שאני אוהבת את זה והם לא צוחקים או אומרים משהו, בעיניהם זה חמוד חח
יש לי טדי ענק כזה חחח אני ישנה איתו אבל השמן הזה תופס לי כמעט את כל המיטה xd
זה מעלה לי חח
יש לי המיטה בערך 8 בובות פרוותיות ומי שיאהב אותי יאהב גם אותן כי הן חלק ממני כבר כל כך הרבה שנים...
למה שיוריד?
לא, חח גם אני לפעמים ישנה עם דובי
לא... חברה שלי כזאת... וגם ליום הולדת שלה קניתי לה דובי ענק עם לב ותמונה שלנו וכן היא ישנה גם איתו...