6 תשובות
לול, לא.
מהרגע הראשון לא היה.
כן
אנונימי
כן בסוף אין, האסטרואיד שלח צונאמי התנצלות על זה שהוא לא הגיע, הוא אמר שחבר שלו אסטרואיד 296 יבוא בעוד 20 שנה וישלים את העבודה
אנונימית
לא.. ה' הודיע שהייתה תקלה טכנית וסוף העולם נדחה לעוד 10 שנים ומוסר שהוא מתנצל על אי הנוחות.
אנונימית
אין
לא: ( ואני סתם שדדתי בנק וקיללתי את המנהל בנק שלי בפרצוף..

נגמרה לי השעת אינטרנט ביום.. חייב לזוז לתא