12 תשובות
יותר גדולים
אנונימית
שואל השאלה:
בכמה שנים? ואת 20 או 21?
בכמה שנים? ואת 20 או 21?
אנונימי 2
אממ תלוי. תלוי באופי ובכמה הוא בוגר לגילו. יש בני 25 עם ראש של בני 16. ויש הפוך.
אבל כעיקרון, הייתי יוצאת עם בני גילי, רצוי שיהיו יותר גדולים (עד 7 שנים, לא יותר מזה).
מקווה שעזרתי <3
אבל כעיקרון, הייתי יוצאת עם בני גילי, רצוי שיהיו יותר גדולים (עד 7 שנים, לא יותר מזה).
מקווה שעזרתי <3
כל האקסים שלי וחבר שלי גדולים ממני. רובם בשנתיים ככה..
אבל לא היה מפריע לי לצאת גם עם בן 19-20 העיקר שיהיה בוגר.
אבל לא היה מפריע לי לצאת גם עם בן 19-20 העיקר שיהיה בוגר.
הייתי יוצאת גם עם בן 19.. העיקר שאני יאהב אותו
אנונימית
שואל השאלה:
אפילו לא שנה, רק שלוש חמש?
אפילו לא שנה, רק שלוש חמש?
אנונימי 2
מישהי מעוניינת לדבר על החיים? אני השואל
אני השואל
הייתי יוצאת גם עם בן גילי, וגם עם מישהו בן 25-26
אנונימית
תלוי
כל עניין לגופו.. תלוי בבחור
אנונימית
לגמרי היית יוצאת עם בני גילי, גדולים מקסימום בשנתיים שלוש.