12 תשובות
הם סתם מגזימים כמו כל תנועה שהולכת לקיצון..
וואוו ממש ממש לא!
אני טבעונית ואני יכולה להגיד לך שאני מכירה טבעונים שהם פשוט האנשים הכי טובים בעולם!
ויש טבעונים שעוד לפני שהם הפכו להיות טבעונים הם היו אנשים רעים, אז מן הסתם שגם אחר כך הם לא ישתנו.
אבל הטבעונות לא משנה כלום, חוץ מהתפיסה העצמית שלך לגביי האוכל שלך וזה הכל.
אני טבעונית ואני יכולה להגיד לך שאני מכירה טבעונים שהם פשוט האנשים הכי טובים בעולם!
ויש טבעונים שעוד לפני שהם הפכו להיות טבעונים הם היו אנשים רעים, אז מן הסתם שגם אחר כך הם לא ישתנו.
אבל הטבעונות לא משנה כלום, חוץ מהתפיסה העצמית שלך לגביי האוכל שלך וזה הכל.
בתור טבעונית, אני לא שונאת בני אדם בכלל! ויש לי המון תקווה בבני האדם
אני חושב שהכל עיניין של מינון.. מסכים שמרוב אהבה לחיות מתפתחת שנאה לבני אדם אם מדברים על טבעוני פנאטי כן?
אבל רובם בסדר, חוץ מאלה שבאים אליך בארוחות "אתה יודע מאיפה הקבב הזה בא?", כן, ולא אכפת לי -_-
אבל רובם בסדר, חוץ מאלה שבאים אליך בארוחות "אתה יודע מאיפה הקבב הזה בא?", כן, ולא אכפת לי -_-
אני לא מתה על האנושות בלי קשר לעובדה שאני טבעונית, לא ראיתי אף בעל חיים עושה כזה נזק לכוכב אתה יודע...
אני לא טבעונית וגם לא צמחונית ואני שונאת בני אדם xd
אנונימית
מצטער שזה לא קשר לשאלה.. אבל "הורסים את הכוכב"? איזה נקודת מבט קודרת..
הנוכחות שלנו לא עושה טוב לכוכב אני מסכים, אבל בתהחשב ליצורים חיים מהמיניין.. תראי איפה אנחנו.. הרצפה שאת עומדת עליה.. מתמטיקה פיזיקה מהפלאפון שיש לך בכיס ועד למערכות מחשב מטורפות זה הכל בני האדם יצרו, תראי לי חיה אחת שעושה מה שאנחנו עושים
הנוכחות שלנו לא עושה טוב לכוכב אני מסכים, אבל בתהחשב ליצורים חיים מהמיניין.. תראי איפה אנחנו.. הרצפה שאת עומדת עליה.. מתמטיקה פיזיקה מהפלאפון שיש לך בכיס ועד למערכות מחשב מטורפות זה הכל בני האדם יצרו, תראי לי חיה אחת שעושה מה שאנחנו עושים
מה פתאום אני טיבעונית ואני אוהבת אנשים גם אלה שאוכלים בשר אני אוהבת
אנונימית
אני טבעונית ואני אוהבת גם חיות וגם בני אדם.. ולא משנה לי מה הם אוכלים, מה הדת שלהם ומה העדה שלהם, אני לא מאמינה בשנאת חינם, רק אהבת חינם:)
אנונימית
בני אדם חיים הרחק מהטבע בבועת הסיוויליזציה, ואז מנסים לפענח את בעלי החיים דרך הבועה הזאת. בעלי חיים לא יעשו דברים כאלה, כי הם לא מובנים לכך. במשך שנים שהתפתחנו מבחינה אבולוציונית וחיזקנו את המוח שלנו באופן משמעותי. אי אפשר למדוד בעלי חיים, כל בעל חיים שונה, אנחנו אפילו לא חכמים מהם, החשיבה שלנו כל כך שונה משלהם שאין מה להשוות בכלל.
ולא אמרתי שאנחנו הורסים את הכוכב, רק שאנחנו גורמים נזק. אי אפשר להגיד שזה לא נכון.
ולא אמרתי שאנחנו הורסים את הכוכב, רק שאנחנו גורמים נזק. אי אפשר להגיד שזה לא נכון.
טבעונים אוהבים כל אדם
לא כולם. אבל יש כאלה שפוגעים בבני אדם חופשי ועל בע"ח הם בחיים לא יחשבו לפגוע, וזה כבר לא עושה אותם כל כך טובים
באותו הנושא: