10 תשובות
שואל השאלה:
כן הדר ממש מעצבן (חשבתי שאני היחיד שלא אוהב אותו)
ואני הכי אוהב את דורון.
כן הדר ממש מעצבן (חשבתי שאני היחיד שלא אוהב אותו)
ואני הכי אוהב את דורון.
אנונימי
אני לא אוהבת את דורון ואוהבת את יוון
אנונימית
שואל השאלה:
אני שונא את בדישי
אני שונא את בדישי
אנונימי
נכון הדר לא חשבתי עליו הוא מעצבן אותי
אני הכי אוהבת את דורון ובדישי
והכי שונאת את הדר
והכי שונאת את הדר
אני הכי אוהבת את זהר יון ודורון
הכי שונאת את בדישי והדר
הכי שונאת את בדישי והדר
ג'ובאני רוסו חולה עליו! ולירן שטראובר שעצר יותר מחמש התקפות במכה!
אוהבת את גובאני ולא מחבבת הכי את הדר...
אנונימית
הכי אוהבת את בדישי וזוהר.
הכי שונאת את הדר.
הכי שונאת את הדר.
הכי אני אוהב את דורון,
ואני לא שונא שם אף אחד אולי ג'ובאני רוסו פגע בו אבל ידע לבקש סליחה.
ואני לא שונא שם אף אחד אולי ג'ובאני רוסו פגע בו אבל ידע לבקש סליחה.