8 תשובות
הוא מפסיד מזה, והקשר שלו עומד לקרוס שוב.
אל תתערבי, הטעויות שלו הן שלו.
אם היא חברה טובה שלך- להגיד לה
אם לא- להתעלם. היא תבין אתזה מתישהו.. אח תתערבי זה יסבך אותך במלשנות וסכסוך אל תיכנסי לזה זה יעשה חל רק רע
מקווה שעזרתי
אם את בטוחה שהוא בוגד בה תספרי לה
לא נראה לי שאם זאת הייתה חברה טובה שלה היא הייתה איתו..
בכול זאת אל תתערבי ואל תגידי כלום, את סתם תצאי מלשנית והיא תחשוב שאת עובדת עליה.
תגידי לה.
לשכוח ממנו הוא לא שווה את זה!
לספר לה
תשיגי הוכחות ואז תספרי לה, כי לא מגיע לו חברה
באותו הנושא: