3 תשובות
דמדומים
אשמת הכוכבים
אני לא אחת שאוהבת סרטים רומנטיים.. יותר אקשן אבל השילוב ביניהם היה ממש יפה. ראיתי את הסרט dear john.. ג'ון היקר אם את רוצה בעברית וממש אהבתי. אני מקווה שתאהבי:)
באותו הנושא: