7 תשובות
אני מעדיף אייפון
גלקסי! לא אוהבת אייפון
אני אישית יותר מבינה ואוהבת את הגלאקסי אבל ניראה לי האיפון יותר שווה
שואל השאלה:
לפי דעתי אייפון יותר טוב כי לפי הסקרים על האייפונים החדשים הוא יותר טוב בהרבה מהגאלקסי.
לפי דעתי אייפון יותר טוב כי לפי הסקרים על האייפונים החדשים הוא יותר טוב בהרבה מהגאלקסי.
לכל אחד יש דעה אחרת.
לדעתי אייפון.
לדעתי אייפון.
galaxy. אני אישית לא סובלת אייפון.
גלקסי לפי דעתי אבל אתה מחליט
באותו הנושא: