3 תשובות
המקום נחמד אבל לא יותר באמת..
המקום נחמד...
אני אישית לא כל כך אהבתי אבל זה תלוי באנשים שיהיו...
אני אישית לא כל כך אהבתי אבל זה תלוי באנשים שיהיו...
למה לא אהבת?
באותו הנושא: