2 תשובות
קודם תלמד עברית.
וואו אופק קצת מעליב אחי... לטומי, אם אתה לא טוב בכלל באנגלית איך אתה מצפה לדעת אותה כמו שפת אם? אתה יכול לקחת קורסים ללימוד ושיפור האנגלית אבל אם אין לך את התפיסה לשפה והמבטא וכל הדברים שעושים אותה "שפת אם" זה לא ילך לך...