7 תשובות
16.5 = 16 וחצי (כלומר 16 ושישה חודשים, שהם חצי שנה).
מגיל 16 וחצי אפשר
16 וחצי אני חושבת
16.5. (שזה 16 וחצי)
ולטסט אפשר לגשת ב16.9
ולטסט אפשר לגשת ב16.9
האמת שזה די מטעה, כי 16.9 זה 16 ותשעה חודשים, אז כביכול 16.5 אמור להיות 16 וחמישה חודשים.
שואל השאלה:
בדיוק בגלל זה לא הבנתי, זה בילבל אותי
בדיוק בגלל זה לא הבנתי, זה בילבל אותי
בחוק הישן..
מגיל 16 וחצי אפשר לגשת לתיאוריה.
בגיל 17 אפשר לגשת לטסט.
(שלושה חודשי מלווה)
בחוק החדש..
מגיל 16 וחצי תיאוריה
גיל 16.9 טסט.
(שישה חודשי מלווה)
מגיל 16 וחצי אפשר לגשת לתיאוריה.
בגיל 17 אפשר לגשת לטסט.
(שלושה חודשי מלווה)
בחוק החדש..
מגיל 16 וחצי תיאוריה
גיל 16.9 טסט.
(שישה חודשי מלווה)
באותו הנושא: