11 תשובות
הוא ישפט.
שואל השאלה:
באמת לא נעים:/
הוא נשפט ביחידה? אם לא אז איפה הוא נשפט?
אנונימי
הוא ישפט על "הפקרת עמדה" משום שעצם זה שהוא לא התייצב העמדה נשארה ריקה. המשפט ברמת המ"פ ייתכן שאם ההפקרה הייתה בעמדה מבצעית הוא יישפט ברמת מפקד הגדוד (תלוי במקרה)
לרוב הוא נשפט
במשפט מבררים הכל מא ועד ת
זה ישר טופס תלונה ואז משפט
אנונימית
ריתוק בדרך כלל 21
אנונימית
מה שקורה הוא תופר את החבר שלו וזה הדבר הכי מגעיל לעשות ולאו דווקא כל ההשלכות האחרות
משפט, שעות ביציאה, ריתוק, חצי שעה בעמדה או שעה גם אפשר תלוי עד כמה המפקד/ת אוהב/ת אותך
שואל השאלה:
במידה ואין לו שום היסטוריה של כלא ועונשים מהמפקדים
אנונימי
זה תלוי בהיסטוריה של החייל ובמפקדים שלו.
אנונימי
מקסימום תעשה שמירה במקום העתודה או שתקבל ריתוק