2 תשובות
לספר על כל מיני דברים שקרו לך, דברים שתעשי, לשאול על הבנאדם שאת מדברת איתו.. ולדבר בלי להתבייש
פשוט קחי אוויר ואללה אכבר חח מה שיהיה יהיה
אנונימית