3 תשובות
אני לא מאלה שמגיבים חזרה אבל אם את ממש רוצה תגיבי לו בחזרה "חתיך שלי" "חיים שלי"
אנונימית
לשלוח לו לב
חתיך ביותר
חייםשלי
אם אתם לא כזה בקשר טוב תעשי לו לייק
באותו הנושא: