4 תשובות
תאמיני בעצמך, תאהבי את עצמך, תעריכי את עצמך... מקווה שעזרתי:)
כדאי מאוד לדבר על זה עם משהו גדול שאת אוהבת כמו אמא דודה, תערכי את עצמך איך שאת, בהצלחה לך.
תאהבי את עצמך, תעשי רק מה שטוב - לך
רק מה *שאת* אוהבת (;
ואת טובה בדיוק כמו שאת... תמיד תדעי אתזה d;
רק מה *שאת* אוהבת (;
ואת טובה בדיוק כמו שאת... תמיד תדעי אתזה d;
תאהבי ותעריכי את עצמך:)
באותו הנושא: