9 תשובות
גם לדעתי מוקדם!
סבבה מאוד גם אני התנשרתי בגיל 13 בפעם הראשונה
מוקדם מידי.
מוקדם מדי
קצת מוקדם מידי
סבבה
אם את שלמה אם זה זה סבבה לגמרי
מוקדם לדעתי
לדעתי לא, אבל תלוי מאיזה בחינה
באותו הנושא: