2 תשובות
אין לי דעה על בלגיה._.
וכן, אני אוהבת וופל בלגי
וכן, אני אוהבת וופל בלגי
אנונימית
הייתי שם פעם אחת וראיתי חזיר שלם על שיפוד. לא חוזרת לשם.
ולא.
רציני, לא הורידו אפילו את הרגליים והאוזניים, פשוט שלם... גם העיניים היו במקום -__-
ולא.
רציני, לא הורידו אפילו את הרגליים והאוזניים, פשוט שלם... גם העיניים היו במקום -__-
באותו הנושא: