4 תשובות
יכול להיות אדם פתוח או שצריך לשתף אנשים
שואל השאלה:
לא אבל, אני למשל ממש אוהבת להתבטא, זה אומר שאני נרקיסיסטית?
לא אבל, אני למשל ממש אוהבת להתבטא, זה אומר שאני נרקיסיסטית?
אנונימית
שהוא בן אדם מתבטאהב
אנונימי
מה הקשר? xd זה אומר שהוא יודע להביע דעה ושהוא מודע לדעות שלו ולרגשות שלו
באותו הנושא: