4 תשובות
יכול להיות אדם פתוח או שצריך לשתף אנשים
שואל השאלה:
לא אבל, אני למשל ממש אוהבת להתבטא, זה אומר שאני נרקיסיסטית?
אנונימית
שהוא בן אדם מתבטאהב
אנונימי
מה הקשר? xd זה אומר שהוא יודע להביע דעה ושהוא מודע לדעות שלו ולרגשות שלו