4 תשובות
יכול להיות הרבה דברים
כדאי לבדוק עם רופא
או שיש צורך בחיזוק שרירי. בכל מקרה יש לגשת לרופא לבצע סדרת בדיקות
יכול להיות שיש לך בעיות בעצמות או משהו חסר בגוף עדיף שתשאל רופא שממומחה ומבין בעניין
#רקבריאוות
Sx7
תבדוק אצל רופא
יש אנשים עם טבע של כאבים חזקים בפרקים
ירגישו לחץ וןכאב חזק שיחזיקו משהו ביד

תרגיש טוב