8 תשובות
אני חושבת שכן שחיפשתי באינטרנט אז מצאתי את הזאבים בדם באנגלית וראיתי שכתוב seson 4 שזה עונה 4 ואחרי זה היה כתוב שזה יעלה בערך בינואר
https://translate.google.co.il/translate?hl=iw&sl=en&u=https://en.wikipedia.org/wiki/wolfblood&prev=search
זה הויקיפדיה בתרגום מאנגלית
אנונימית
כן, יש עונה חדשה אני לא יודעת מתי אבל ייקח זמן עד שזה יגיע לישראל אבל בטוח שזה יהיה באינטרנט עם תרגום ברגע שזה ייצא לאור כרגע מצלמים את העונה
שואל השאלה:
מאדי תהיה שם?
אנונימית
בדקתי עכשיו והעונה החדשה תיהיה באוויר בפברואר 2016
איך אני מבואס
כנראה שעונה 4 תהיה בפברואר... אבל בכל מקרה הסדרה כבר לא מעניינת אותי מאז שמאדי לא שם! באמת שהתאהבתי בסדרה ואז בעונה שלישית בלי מאדי זה היה משעמם!
מתגעגעת אליהה
אנונימית
כמה שאני מתגעגעת למאדי, רידיאן ומאדי כל כך מתאימים בפרק האחרון של עונה 2 בכיתי ובפרק האחרון של עונה 3 התאכזבתי בכללי מכל עונה 3 התאכזבתי כי זה היה משעמם בלי מאדי אבל אני מאמינה שבעונה 4 היה מעניין מסיבה אחת מאדי חוזרת
גם אני מאוד אוהבת את מאדי וחושבת שהיא ורידיאן ממש מתאימים. מי צפה בעונה השלישית ויכול להגיד לי אם שווה לצפות?
כן העונה ה4 המלאה עלתה להוט ואני בטוחה שלמי שיש יס גם לו יש ועם לא אז בטח יש במחשב.