התחברות
הרשמה
למה עושים תצוגות אופנה? כאילו תמיד הדוגמניות לובשות דברים מזעזעים וממש מוגזמים שאני בטוחה שאף אחת לא הייתה לובשת דבר כזה
23 באוקטובר 2015, 20:32
לבוש
אופנה
2 תשובות
שיווק.
T
Troll.
כדי להראות את התלבושות של המעצבים כך שאנשים ירכשו.
ט
טבעונית269
באותו הנושא:
אני נדלקתי והתאהבתי בנים בעבר אני ממש אוהבת לראות תצוגות אופנה של ויקטוריה סיקרט שנאל אני לא רואה של הבנים אני לסבית?
וואן דיירקשן התפרקו באופן זמני או לתמיד?
איך אפשר לדעת מתי יש תצוגות אופנה כמו תצוגה של רנואר וכאלה?
נפילות תצוגה במחשב - יש לי הרבה "נפילות תצוגה" במחשב, ואז הוא נהיה שחור וחוזרת התצוגה כרגיל, האם הבעיה במסך או במחשב?
בנים מה אתם מעדיפים- מישהי שהיא פרינססה כזאת תמיד מאופרת עם עגילים עקבים ופן עם טבעת או שרשרת או מישהי שלא מתאפרת לובשת בגדים לא כל כך באופנה, לא שמה תכשיטים
תצוגה לא עובדת בשלט המזגן - במזגן תדיראן קרייר התצוגה במזגן נעלמה ונדרש ללחוץ על כפתור בשלט.
יש לי כרטיסים לתצוגת האופנה של גולברי כדי ללכת?
תמיד אחותי התאומה, אומרת לי שאני מכוערת, וזה כאילו בצחוק, אבל זה מעליב ופוגע, למרות שהיא תאומה זהה שלי מה עושים כדאי לומר לה להפסיק?
עדיין עושים שתי צמות סיניות? (זה באופנה?)
נעלמה התצוגה במזגן - ברשותי מזגן תדיראן קרייר. במזגן נעלמה התצוגה וצריך ללחוץ משהו בשלט.
איך אפשר לקבל הזמנות או להיות מוזמנת לכל התצוגות אופנה או האירועים וההשקות שיש? זה אפשרי בכלל?