5 תשובות
הא?
אנונימית
אם תלכי לישון ב10 את תלכי לישון ב9?
שואל השאלה:
^היום לא..
אנונימית
בגלל שזה שעון חורף?
את פשוט ישנה שעה יותר
אז בשתיים בלילה פשוט משתנה השעון כך שאם תקומי בשש - תקומי בשש חח
בלילה שבין שבת לראשון נזיז ב-02:00 לפנות בוקר את המחוגים שעה אחת אחורה ושעון החורף ייכנס לתוקפו
בקיצור כן.
באותו הנושא: