2 תשובות
עם זה תפקיד שאני ממש ממש רוצה אז כן
חד משמעית כן, זה מה שאני מנסה לעשות (: זה שנתיים אם לא יותר מהחיים ועדיף לנצל אותם כמו שצריך בתפקיד שיודעים שיכול לקדם אותך ושאתה נהנה ממנו ולא סתם להעביר את הזמן כי זה "צבא".. אני אישית יודעת שאם אני סתם אתגייס לאיזה משהו אחר שאני פחות רוצה אני אצטער שלא עשיתי הכל כדי לדחות ולקבל את התפקיד שאני רוצה.. חוצמיזה שבדחייה עצמה עד הגיוס יש מספיק דברים לעשות (לפחות לי) אז זאת בכלל לא בעיה ואני אפילו מעדיפה להיתגייס לאותו תפקיד בדחייה ולא בזמן הקרוב..
(ואני מסכימה עם התגובה שמעלי, זה צריך להיות תפקיד שאתה ממש ממש יודע שאתה רוצה אותו והוא מתאים לך) בהצלחה!