21 תשובות
ואוו כל כך אהבתי את זהה!
נעצתי
נעצתי
יוואו...
איזה נוסטלגיה
לא זוכרת -_-
איזה נוסטלגיה
לא זוכרת -_-
וואיי כןן, הייתי מטורפת על זה!
שואל השאלה:
זה לא זובומאפו.. זו תוכנית אחרת
זה לא זובומאפו.. זו תוכנית אחרת
חיות מדהימות - בני הלטאה
זה?
זה?
דאמט זה ככ ישן
קראו לזה חיות מדהימות ממש אהבתי את זהה
חחח נוסטלגיה
קישורים מצורפים:
אני כל כך שנאתי את התוכנית הזאת
איזה נוסטלגיהה
וואו כן
הייתי רואה את זה מלא פעמים
הייתי רואה את זה מלא פעמים
אמג איזה נוסטלגיהה
אימלהה איזו נוסטלגיה! אני מתתי על התוכנית הזאת!
סדריק (החיים יפים שאתה בן 8 ומאוהב)
קובי קובי: (
מפלצת בטעות
יוגיהו
קובי קובי: (
מפלצת בטעות
יוגיהו
מה הקטע שמחקו לי את התשובה? מישהו שאל בתגובות על עוד תוכנית אז אמרתי על זובומפו!
אויש נו אל תזכירו לי שוב את הקובי קובי הזה -_- אהבתי את התוכנית הבעיה שגם לי קוראים קובי.. lol
אוגי והמקקים: (
וואי!
כמה אהבתי את התוכנית הזאתת!
כמה אהבתי את התוכנית הזאתת!
שמעוו שהייתי מאוהבת בתוכנית הזאת
חחח אני זוכרת שראיתי את זה שהייתי קטנה^_^
יואוו כל כך ישן!
באותו הנושא: