5 תשובות
גם אצלי, יש לנו הפסקת חשמל.
אצלי אין הפסקת חשמל אבל רוח תחזוקת וגשם גם שמעתי אמבולנס בטח מישהו נפצע מהרוחות.
אצלנו יש רוח והמון המון חול וקרטונים ושקיות עפים באוויר מהאתר בנייה
כן רק אצלך.
אצלי מחוץ לבית יש טורנדו
אצלי מחוץ לבית יש טורנדו
לא *______________* הייתי רוקדת בגשם אבל זה מביך חחח ועוד הכי טוב לפני החצי יום הולדת d:
באותו הנושא: